Bancaixa col•labora en la restauració de la Basílica de Jesús del Gran Poder de Sevilla

Joaquín Holgado, director de la Unitat de Negoci de Bancaixa a Andalusia, ha firmat hui un conveni de col·laboració amb la Real Hermandad y Cofradía de Nazarenos de Nuestro Padre Jesús del Gran Poder i María Santísima del Mayor Dolor y Traspaso, per contribuir a les obres de millora de la Basílica de Jesús del Gran Poder.

El conveni, firmat este matí en la Basílica mateixa, recull una aportació de Bancaixa per un import de 60.000 euros que es destinaran a obres de millora de la seguretat i conservació, a eliminació de barreres arquitectòniques, ampliació del cor i a la restauració d’un columbari que alberga les restes dels germans morts.

Bancaixa, per mitjà de la seua Obra Social, és una entitat compromesa, entre altres àrees, amb la realització d’activitats culturals i de patrimoni artístic. La col·laboració amb la Hermandat del Gran Poder, referent social a Sevilla, és la continuació d’una sèrie d’accions que a la ciutat van tindre el seu punt àlgid amb l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya que Bancaixa va itinerar en la primavera de 2008 com a primera destinació a la capital sevillana, i on es va convertir en l’exposició més visitada en el Museu de Belles Arts de la ciutat amb més de 132.000 visitants.