Bancaixa concedeix 992 beques per a estudiar a l’estranger

Bancaixa ha concedit 992 beques a estudiants de la Universitat de València i de la Universitat Politècnica de València que podran completar els seus estudis en universitats estrangeres durant el pròxim curs acadèmic.

D’aquestes ajudes, a les quals Bancaixa aporta més d’un milió d’euros, 853 han sigut concedides com a complement a les beques Erasmus de les dues universitats i permetran als beneficiaris estudiar en universitats europees associades a aquest programa. Les 139 beques restants pertanyen al programa de Beques Internacionals Bancaixa i ofereixen la possibilitat de completar els estudis en universitats d’EUA, Canadà, Suïssa, Llatinoamèrica i en universitats europees als estudiants de doble titulació internacional.

L’any 2008, el programa Beques Internacionals Bancaixa, el principal objectiu del qual és incentivar la mobilitat internacional dels jóvens universitaris, es va desenvolupar en 50 universitats de tot Espanya, amb un pressupost superior als 3,5 milions d’euros, en el marc del Compromís Social dirigit als jóvens.

Premsa Fundació Bancaixa