Bancaixa concedeix el premi al millor projecte empresarial realitzat per joves emprenedors a l’empresa Three Job Nanotechnology

L’empresa Three Job Nanotechnology ha rebut el premi al Millor Projecte Empresarial realitzat per Joves Emprenedors, concedit per Bancaixa amb motiu del Dia de l’Emprenedor de la Comunitat Valenciana, celebrat hui al Palau de Congressos de València.

El jurat ha tingut en compte la viabilitat tècnica, econòmica i financera del pla d’empresa, basat en el desenvolupament de sistemes de computació amb ADN.

Este guardó, la dotació del qual és de 6.000 euros, és una de les 15 categories convocades en els Premis del Dia de l’Emprenedor a què s’han presentat un total de 232 projectes. L’objectiu d’estos premis és reconèixer l’esforç dels emprenedors menors de 35 anys per crear i consolidar una empresa a la Comunitat Valenciana.

Més de 2.600 persones han participat en les diverses activitats organitzades durant el dia de hui, destacant que el 50% d’elles han sigut dones i el 44% menors de 25 anys.

A més de la concessió del premi, Bancaixa ha estat present en el Dia de l’Emprenedor de la Comunitat Valenciana oferint informació sobre el seu Programa de Joves Emprenedors en un estand. També ha col·laborat en el patrocini de les furgonetes del Dia de l’Emprenedor que recorren tota la Comunitat Valenciana.

Amb l’objecte de potenciar l’esperit emprenedor, incentivar la innovació i diversificació, i donar suport a les iniciatives empresarials dels joves, Bancaixa dedica bona part del seu esforç a iniciatives dirigides a potenciar la inserció laboral dels joves i la creació d’empreses. En este sentit, destaquen els Premis Bancaixa Joves Emprenedors, la Xarxa de Càtedres en col·laboració amb universitats de tot Espanya, els cursos específics per a emprenedors o la Solució Financera per a Emprenedors.

Bancaixa és la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per actius amb presència en totes les províncies espanyoles amb una xarxa de 1.579 oficines del grup. En el primer trimestre de 2008, el grup Bancaixa ha obtingut uns resultats nets de 114 milions d’euros amb un volum de negoci de 174.402 milions d’euros, el que ha suposat una millora de 10,86% respecte al mateix període en 2007.