Bancaixa fomenta la música i les tradicions valencianes en col•laboració amb la Muixeranga d’Algemesí

Bancaixa col·laborarà un any més amb les activitats de la Muixeranga d’Algemesí amb l’objectiu de fomentar i mantindre les tradicions de la Comunitat Valenciana.

La Muixeranga realitza tots els anys nombroses activitats a la Comunitat Valenciana i a la resta d’Espanya. La pròxima actuació tindrà lloc el 21 d’agost a la ciutat de Terol.

Des de fa anys Bancaixa col·labora estretament amb esta associació cultural i contribueix a mantindre vives la música, les tradicions i la memòria popular valencianes. A més, l’entitat fomenta la promoció dels esports populars i autòctons mitjançant el suport a distintes activitats com La Volta a Peu, o el Circuit Bancaixa de pilota valenciana.

Així mateix, en l’àmbit artístic i literari, l’Obra Social Bancaixa convoca diversos certàmens com el Premi Bancaixa de Narrativa Juvenil, els premis Ulisses i Tombatossals o els premis Vicent Andrés Estellés.

Enguany, Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un total de 72 milions d’euros, fet que suposa un increment superior al 24%, això la converteix en la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per fons destinats, així com en la de major creixement percentual d’este pressupost enguany.

Si vols estar a l’última inscriu-te a la nostra newsletter.