Bancaixa i la Universitat de Valladolid concedeixen beques per a estudiar fora d’Europa

Bancaixa ha concedit 20 beques a estudiants de la Universitat de Valladolid (UVA), els quals podran completar els seus estudis en universitats estrangeres durant el pròxim curs acadèmic. Estes ajudes permetran als estudiants seleccionats realitzar estades formatives en universitats fora de l’Espai Europeu.

La dotació anual de l’Obra Social de Bancaixa a este programa de beques desenvolupat amb la universitat val·lisoletana ascendeix a 50.000 euros. Esta és la quarta convocatòria del programa de beques de Bancaixa a Valladolid. Al llarg d’estos anys, l’aportació realitzada per l’Obra Social de la Bancaixa ascendeix a 200.000 euros, que han fet possible que 80 alumnes de la UVA completen els seus estudis a l’estranger.

El 2008, el programa Beques Internacionals Bancaixa (BIB), el principal objectiu del qual és incentivar la mobilitat internacional dels joves universitaris, es va desenvolupar en 50 universitats de tot Espanya, amb un pressupost superior als 3,5 milions d’euros, en el marc del seu Compromís Social dirigit als joves.

Bancaixa col·labora també amb la Universitat de Valladolid per mitjà de l’estratègia de suport als emprenedors, que desenvolupa la seua Obra Social. En concret, al gener del 2008 es va crear la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors en la UVA, dirigida pel professor Augusto Cobos.