Bancaixa i la Universitat Miguel Hernández presenten el llibre Periodismo y Deporte Olímpico

Bancaixa i la Universitat Miguel Hernández d’Elx han presentat el llibre Periodismo y Deporte Olímpico , que recopila el contingut de les distintes taules redones, debats, articles d’investigació i arxiu fotogràfic de les passades Jornades de Periodisme, celebrades durant l’últim curs acadèmic. Esta obra és la primera publicació del Grup d’Investigació de la Comunicació a la Comunitat Valenciana (GICOV) de la UMH.

L’edició de Periodismo y Deporte Olímpico ha anat a càrrec dels professors de l’àrea de Periodisme de la UMH Isabel González, Miguel Carvajal i José Luis González. El periodista Pedro Barthe ha elaborat el pròleg d’este llibre que compta amb protagonistes de renom com Pepu Hernández, Iñaki Sáez, Isabel Fernández, Joan Creus i el secretari d’Estat per a l’Esport, Jaime Lissavetzky.

El treball ha sigut publicat per l’editora Diego Marín i patrocinat per Bancaixa, entitat que també abona des dels seus orígens les Jornades de Periodisme UMH.

Durant la presentació del llibre Periodismo y Deporte Olímpico , el professor i director de les III Jornades de Periodisme de la Universitat Miguel Hernández (UMH), José Luis González, ha avançat el títol i contingut de les IV Jornades de Periodisme de la UMH, “Reinventar los medios locales” , les quals tindran lloc a Elx durant els dies 29 i 30 d’abril i estaran dirigides pel professor de Periodisme Miguel Carvajal. La temàtica de les jornades d’enguany s’emmarca dins dels treballs d’investigació del GICOV.