Bancaixa i la uUniversitat de Las Palmas de Gran Canària presenten la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors

Bancaixa, junt amb la Universitat de Las Palmas de Gran Canària, ha inaugurat hui la Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors en un acte presentat per Nicolás Díaz de Lezcano Sevillano, Vicerector d’Estudiants i Extensió Universitària, i José Lledó, del departament de Joves de la Fundació Bancaixa.

La Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors té com a objectiu el foment de l’esperit i la vocació empresarial dels joves universitaris, abonant les iniciatives emprenedores i la generació de nous projectes empresarials en el territori espanyol. Per a això, entre altres accions, s’organitzaran activitats formatives, programes d’investigació relacionats amb la creació d’empreses, publicació de monografies o exercici d’activitats culturals i de difusió.

Esta Càtedra de Joves Emprenedors és la primera que existeix a les Illes Canàries dedicada a l’emprenedor, i les seues activitats seran desenvolupades per mitjà d’una Comissió Mixta que estarà composta pel Vicerector d’Estudiants i Extensió Universitària, Nicolás Díaz de Lezcano Sevillano, el director d’Extensió Universitària i Coordinació, Jorge López Curbelo, i dos representants de Bancaixa.

En la seua línia de suport als joves, Bancaixa va ser pionera en la creació d’una Càtedra per a Joves Emprenedors en col·laboració amb la Universitat de València, l’any 2006. L‘objectiu de l’entitat és arribar a crear una xarxa de càtedres en conveni amb distintes universitats per tota la geografia espanyola i posar així al servici dels universitaris diverses ferramentes per incrementar la seua preparació i facilitar-los la incorporació al món laboral.

Enguany, Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un total de 74,7 milions d’euros, el que suposa un increment superior al 25%, que la converteix en la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per fons destinats i en la de major creixement percentual d’este pressupost en el present any.

Premsa Fundació Bancaixa