La web de Bancaixa supera les cinc consultes i dos reserves per segon durant la matinada del 19 de novembre

Les entrades per a veure l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya en el mes de gener, la reserva de les quals va començar dilluns passat 19 de novembre, es van esgotar en només 9 hores des de la seua disponibilitat per mitjà de la pàgina web de Bancaixa. El servidor de l’entitat va registrar durant la matinada d’eixe dia més de cinc consultes i dos reserves per segon. Per telèfon, el nombre de reserves va superar les 23.000.

Des de la inauguració de la mostra, més de 36.000 persones han passat per les sales d’exposició del Centre Cultural Bancaixa, de les quals, 2.500 es van acostar a veure la mostra del pintor valencià durant les “Nits en Blanc” de divendres passat 16 i dissabte 17 de novembre.

La iniciativa de Bancaixa de mantindre oberta l’exposició tots els divendres i dissabtes fins al pròxim 31 de març de 22:00 a 8:00 hores, s’ha convertit en una opció d’oci i cultura alternativa per a les nits del cap de setmana a València. A més, les “Nits en Blanc” estan permetent l’accés a la mostra a mils de persones que no han pogut aconseguir la seua entrada prèviament per telèfon o Internet.

Cal recordar que durant l’horari de visites de l’exposició, de 9:00 a 21:00 hores, els interessats a contemplar l’obra de Sorolla poden esperar el seu torn a les portes del Centre Cultural Bancaixa sense necessitat de reserva prèvia.

Premsa Fundació Bancaixa