Bancaixa i l’Adeit firmen un conveni de col•laboració per a fomentar la formació dels joves

Bancaixa i la Fundació Universitat Empresa (ADEIT) han firmat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de potenciar la formació dels joves estudiants per mitjà del finançament de cursos de postgrau i màsters.

La col·laboració de Bancaixa en el conveni específic se centra en la concessió d’una aportació econòmica per completar estos estudis que ajudarà els estudiants que cursen un postgrau o màster a suportar l’esforç econòmic que suposa.

Podran optar a estes ajudes totes aquelles persones físiques o jurídiques que hagen efectuat la seua inscripció en el curs.

Bancaixa, mitjançant el seu compromís social amb els joves, dedica una bona part del seu esforç a iniciatives dirigides a ells en els àmbits de les ajudes per a estudis, la inserció laboral, la creació d’empreses, el desenvolupament d’activitats d’acció social, oci i esport.

Enguany, Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un total de 72 milions d’euros, el que suposa un increment superior al 24%, el que la converteix en la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per fons destinats i en la de major creixement percentual d’este pressupost d’enguany.