Bancaixa i l’Adeit promouen la formació i la mobilitat internacional dels titulats universitaris

El president de Bancaixa, José Luis Olivas, i el president de la Fundació Universitat-Empresa Adeit, Carlos Pascual de Miguel, han firmat un conveni de col·laboració a fi de millorar la formació dels universitaris i proporcionar-los una experiència pràctica que complemente els seus estudis acadèmics.

En este sentit, l’entitat col·labora amb el Programa de Beques Bancaixa Leonardo Adeit per fomentar la mobilitat internacional dels titulats universitaris, permetent que els postgraduats de totes les universitats espanyoles adquirisquen una formació pràctica que complete els coneixements teòrics apresos durant la realització dels seus estudis i la pràctica d’estos en empreses europees fora del territori nacional.

Podran ser beneficiaris d’estes beques els titulats universitaris de qualsevol universitat espanyola, pública o privada, siga la que en siga l’àrea d’estudis, que reunisquen els requisits establerts per l’Agència Espanyola Leonardo da Vinci.

Es concediran 250 beques i Bancaixa cofinançarà les ajudes dotades per l’Agència Espanyola Leonardo da Vinci del Ministeri d’Educació i Ciència.

D’esta manera, els beneficiaris d’estes beques podran realitzar estades formatives en empreses de la Unió Europea, desenvolupant coneixements i competències enfront els canvis tecnològics i industrials i millorant així les seues possibilitats d’inserció social i professional.

Bancaixa, per mitjà del seu compromís social amb els joves, dedica una bona part del seu esforç a iniciatives dirigides a distints àmbits com ajudes per a estudis, la inserció laboral, la creació d’empreses o l’exercici d’activitats d’acció social, oci i esport. Enguany es dedicaran més de 24 milions d’euros al suport als joves en la millora de la seua formació i al desenvolupament d’iniciatives empresarials emprenedores.

Bancaixa destinarà enguany a la seua Obra Social un total de 74,7 milions d’euros, el que suposa un increment superior al 24%, que la converteix en la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per fons destinats i en la de major creixement percentual d’este pressupost en el present any.