Bancaixa i l’Ajuntament d’Albacete presenten la II Setmana Intercultural

Bancaixa i l’Ajuntament d’Albacete han presentat la II Setmana Intercultural de la ciutat, les activitats de la qual començaran dilluns que ve i estan destinades als més de 60.000 joves d’Albacete.

L’alcaldessa d’Albacete, Carmen Oliver, acompanyada del representant de Bancaixa per a Castella-la Manxa, Rafael García Calatayud, ha presentat les activitats que es duran a terme durant la II Setmana Intercultural Jove, organitzada per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament d’Albacete. Carmen Oliver ha agraït la col·laboració de Bancaixa en aquest projecte i ha subratllat la implicació de l’entitat en la ciutat.

Carmen Oliver ha destacat que “aquesta iniciativa pretén promoure valors de tolerància, interculturalitat i convivència; promoure les manifestacions d’oci i cultura fetes per veïns joves de diferents cultures i crear un espai de diàleg, debat i reflexió entre joves en què es debaten propostes de solució als problemes que pot generar la convivència”.

L’alcaldessa d’Albacete ha recordat que “a Albacete hi ha més de 61.000 joves que participen de la vida de la ciutat ”. A més, Carmen Oliver hi ha assenyalat queaquesta II Setmana Intercultural és un punt de trobada per a la multiculturalitat; a Albacete viuen més de 13.000 persones procedents de quasi 100 països i aquesta iniciativa ens permet compartir i conéixer cultures diferents”.

Carmen Oliver també ha comentat que “per a la celebració d’aquesta II Setmana Intercultural, s’han dissenyat activitats culturals, amb una mostra de les diferents cultures que conviuen a Albacete; activitats de trobada, la finalitat de les quals és crear espais de convivència i intercanvi entre la joventut de la ciutat; i activitats de reflexió, que permeten l’intercanvi d’experiències i idees sobre la situació de la convivència entre cultures a Albacete”.

L’alcaldessa d’Albacete ha destacat que les nombroses activitats dedicades a la joventut que s’organitzen des de l’Ajuntament d’Albacete, com el concurs de Còmic i Il·lustració del qual acabem de lliurar els premis a la Casa de Cultura José Saramago”.