Bancaixa i l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona coorganitzen la IV edició de l’IL•LTRE3 MEETING

L’IL·LTRE3 Meeting: Setmana Intercultural és la trobada anual de la Comunitat IL3-UB, en què alumnes, exalumnes, agents docents i empreses col·laboradores acudeixen a la cita i participen en diferents activitats amb l’objectiu d’intercanviar idees i experiències, compartir coneixements i fer treball en xarxa (networking).

Bancaixa, en el seu Pla de Suport per a una Societat Intercultural, col·labora anualment amb ajuntaments i universitats amb la finalitat de promoure la interculturalitat i el procés d’integració a través del coneixement, és per aquest motiu que enguany totes les activitats de l’IL·LTRE3 Meeting giren al voltant d’un tema comú: la Interculturalitat, que serà abordada en profunditat, entre d’altres, pels següents representants polítics, econòmics i culturals:

Manel Camós: director de Representació de la Comissió Europea a Barcelona.

María Badía i Cutchet: Eurodiputada i membre permanent de la comissió de Cultura i Educació del Parlament Europeu.

Miquel Valls: president de la Cambra de Comerç de Barcelona.

Manuel Manonelles: director de la Fundació Cultura de Pau.

Norbert Bilbeny: Catedràtic d’Ètica de la Universitat de Barcelona.

El model educatiu de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) aposta per un enfocament obert, multidisciplinari i innovador, posant a l’abast de la societat una formació àmplia i de qualitat. A més ofereix diversos servicis a empreses i professionals, amb l’objectiu de ser una gran comunitat de persones i organitzacions que comparteixen coneixements, reptes i il·lusions.

Amb aquests mateixos objectius s’organitza anualment l’IL·LTRE3 Meeting, una trobada de caràcter internacional, que ofereix a tots els membres de la Comunitat IL3-UB espais d’aprenentatge, intercanvi i relació a través de debats amb experts, tallers de desenvolupament i habilitats socials, directives i d’intercanvi lingüístic i, en aquesta IV edició, activitats relacionades amb l’Any Internacional de l’Astronomia, un concurs fotogràfic i un concert musical en col·laboració amb les entitats del districte.

La inauguració, que tindrà lloc el dilluns 11 de maig a les 18.00 hores en la seu de l’IL3-UB comptarà amb la presència de Ramón Alemany, director general de l’IL3-UB, Jordi Calsina, director de la Unitat de Negocis de Catalunya de Bancaixa i Miquel Valls, president de la Cambra de Comerç de Barcelona, a continuació s’oferirà la taula redona “Publicitat i Cultura” amb la participació de destacats experts del món de la comunicació.