Bancaixa i l’Associació d’Amixs de l´Òpera de Maó presenten l’obra “L’elisir d’amore” de Donizetti

L’Associació d’Amics de l’Òpera de Maó i Bancaixa presenten l’obra “l’Elisir d’Amore”, de Gaetano Donizetti.

Es tracta d’una òpera còmica en dos actes, l’acció de la qual es desenvolupa a la Itàlia rural i inclou una de les àries per a tenor més famoses, Una furtiva lágrima.

L’òpera es representarà els dies 12, 14 i 16 de desembre al Teatre Principal de Maó, i estarà dirigida pel francés Philippe Bender. La directora d’escena serà Valentina Simeonova. “lElisir d’Amore” comptarà amb la interpretació de Roberto Saccà en el paper de l’enamorat Nemorino, d’Stefania Bonfadelli, com Adina, de Roberto de Candia, encarnant Belcore, de Carlos Chausson, com Dolçamara i Ileana Tonca en el personatge de la pobletana Giannetta.

La venda d’entrades es realitzarà a la taquilla del Teatre Principal, dimarts, dimecres i dissabte d’11’30 hores a 13’30 hores, i dijous i divendres de 18’30 hores a 20’30 hores. Els dies de funció, es podran comprar entrades una hora abans de l’inici d’esta. Per a la reserva d’entrades es pot telefonar al 97 135 57 76.

El principal objectiu de l’associació “Amics de l’Òpera de Maó” és difondre i fomentar l’òpera, com també promoure la participació ciutadana en el marc operístic. Per a això, compta amb el suport de Bancaixa que, per mitjà de la seua Obra Social, participa en nombrosos esdeveniments culturals, a fi de difondre i acostar la cultura a la societat.

A més de la Temporada d’Òpera de Maó, Bancaixa participa en la promoció de la música amb els concerts en tot el territori espanyol. Amb el suport de l’entitat, el pròxim 2 de febrer, l’Orfeu Valencià Navarro Reverter actuarà en l’Auditori del Conservatori Superior de Música i Dansa de les Illes Balears a Palma de Mallorca.

Durant este exercici 2007 Bancaixa col·labora estretament amb molt conegudes institucions musicals emblemàtiques de la cultura a Espanya. En este sentit, Bancaixa manté un programa de mecenatge amb el Gran Teatre del Liceu, de Barcelona, i patrocina els concerts de tota la temporada. Igualment Bancaixa manté una intensa col·laboració amb el Teatre Líric de Madrid des de 2004 i sufraga la temporada musical 2007 del Palau de la Música de València. Bancaixa també patrocina la temporada musical de l’Auditori Nacional de Música de Madrid, i enguany col·labora de manerfa especial amb el Palau de la Música Catalana que celebra en 2008 el seu centenari.

El 2007 Bancaixa destinarà al voltant de 3 milions d’euros a la difusió de la música en tot el territori espanyol, el que implica un augment respecte a la quantitat dedicada l’any passat a això. Per a Bancaixa apostar per la música és apostar per la cultura, una de les banderes de la seua Obra Social.