Bancaixa impulsa la rehabilitació del Teatre El Siglo de Carlet per convertir-lo en un Centre Cultural

El president de Bancaixa, José Luis Olivas, i l’alcaldessa de Carlet, Mª Ángeles Crespo Martínez, han firmat un conveni d’obra social en col·laboració a fi de rehabilitar el Teatre El Siglo, edifici de finals del segle XIX catalogat d’interés historicoartístic, mitjançant una aportació de 200.000 euros.

L’objectiu d’este conveni és convertir el dit edifici en un Centre Cultural referent dins la Comunitat Valenciana i utilitzar eixes instal·lacions per al foment de la cultura, la història i la tradició local.

A més, el president de Bancaixa ha firmat també un altre conveni d’obra social en col·laboració amb Rosa María Primo Galdón, presidenta de la Fundació Caixa Carlet amb l’objectiu d’incrementar-ne la dotació fundacional amb una aportació al capital de 622.944 euros.

La Fundació Caixa Carlet centra la seua gestió en la promoció, desenvolupament, protecció i foment d’activitats culturals i socials, dels seus estudis i investigacions i, en general, de qualsevol activitat cultural o social en l’àmbit de la Comunitat Valenciana i, en concret, a la localitat de Carlet.

Bancaixa reverteix part dels seus beneficis a la societat per mitjà de la seua Obra Social, de la qual esta acció forma part. Els recursos destinats augmenten cada any, sent la caixa amb major augment percentual en fons dedicats a Obra Social.