Bancaixa inaugura la seua segona Aula d’Informàtica a Elx i eleva a 11 els centres de la seua xarxa de formació

La Fundació Bancaixa ha ampliat la presència a Elx del seu programa de formació a col·lectius en risc d’exclusió social amb la inauguració hui d’una nova Aula d’Informàtica. L’aula, que està ubicada al centre social Victòria Kent, es converteix en la segona de la Fundació Bancaixa en la localitat elxana i en la número 11 a la Comunitat Valenciana.

Esta nova Aula d’Informàtica se suma a la que la Fundació Bancaixa té a l’accés dels col·lectius més desfavorits al barri dels Palmerales a Elx des de l’any 2001, i les activitats de la qual han interessat a més 1.700 persones en eixe període.

La Fundació Bancaixa ha fet lliurament també, en el centre de congressos Ciutat d’Elx, dels diplomes de l’Aula d’Informàtica d’Elx als 125 alumnes que han terminat el curs de manera íntegra.

L’Aula d’Informàtica de Bancaixa a Elx ha format i entregat diplomes a 460 alumnes des de la creació. L’aula compta amb onze ordinadors. El mòdul d’informàtica ofert per Bancaixa proporciona als alumnes coneixements sobre l’entorn Windows, Access, Power Point, Word, Excel, introducció a Internet i mecanografia, etc., eines que poden servir als usuaris per accedir al món laboral en el futur.

L’objectiu de l’aula d’alfabetització informàtica és facilitar l’aprenentatge d’habilitats informàtiques a sectors amb recursos limitats i col·lectius en risc d’exclusió social.

La nova aula informàtica d’Elx se suma a les 10 aules amb què compta la Fundació Bancaixa a la Comunitat Valenciana. A més de les penitenciàries de Picassent i Fontcalent –Bancaixa va ser pionera en la instal·lació d’aules d’alfabetització informàtica a les presons–, gestiona les de Barri de la Coma (Paterna), Barri Mare de Déu del Remei (Alacant), Barri de Santa Anna (Gandia), Cullera, Barri de Patraix (València), Benicalap, Hort del Gat (Elx) i Barri de La Florida (Alacant).