Bancaixa inaugura una nova aula d’informàtica a València

Bancaixa ha inaugurat este matí una nova aula d’informàtica a València, en el barri de Benicalap. L’aula, la desena que posa en marxa l’Entitat a la Comunitat Valenciana, oferirà cursos d’alfabetització informàtica amb l’objectiu de facilitar l’aprenentatge d’habilitats informàtiques a sectors amb recursos limitats i col·lectius en risc d’exclusió social.

L’aula d’informàtica de Benicalap disposa de 10 ordinadors i compta amb un sistema formatiu basat en una plataforma multimèdia que permet la independència total de cada alumne, ajudat permanentment per un monitor.

En este sentit, el mòdul oferirà als alumnes les matèries següents: introducció a la informàtica, sistema operatiu de Windows, Processador de texts, Full de càlcul, Bases de dades i Internet i correu electrònic.

Des de la creació de les aules d’informàtica de Bancaixa, al voltant de 14.000 persones han passat per estes i, en l’actualitat, hi ha més de 3.000 persones en llista d’espera .

Les altres 9 aules d’informàtica es troben ubicades a les penitenciàries de Picassent i Fontcalent – Bancaixa va ser pionera en la instal·lació d’aules d’alfabetització informàtica en les presons–, al Barri de la Coma (Paterna), al Barri Mare de Déu del Remei (Alacant), al Barri de Santa Anna (Gandia), a Cullera, al Barri de Patraix (València), a l’Hort del Gat (Elx) i al Barri de La Florida (Alacant).

Bancaixa reverteix part dels seus beneficis a la societat per mitjà de la seua Obra Social de la qual esta acció forma part. Els recursos destinats augmenten cada any, sent la caixa amb major augment percentual en fons dedicats a Obra Social.