Més de 150.000 persones han visitat l’exposició de Sorolla que Bancaixa exhibeix a Màlaga

Enrique Cabello, director de Bancaixa Empreses a Màlaga, va rebre ahir la visitant 150.000 de l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya, Ana Vega Ramírez, que va acudir a visitar l’exposició en companyia del seu marit.

Ana va confessar “que, sense adonar-se’n, ha anat passant el temps i han deixat la visita a l’exposició per a quasi l’últim dia”; a més, la visitant 150.000 ha afirmat que esta exposició és de visita obligatòria i no es pot deixar passar. Esta veïna de Màlaga ha rebut, de mans del representant de Bancaixa un catàleg de la mostra pel seu simbòlic pas per l’exposició.

La xifra de visitants aconseguida hui se suma a la reeixida itinerància de la mostra que va començar el seu camí a València. A la capital del Túria Sorolla. Visió d’Espanya va conquistar més de 450.000 visitants. A Sevilla es va reforçar l’èxit de l’exposició, aconseguint prop de 135.000 visites. I amb les 150.000 entrades de Màlaga la mostra es consolida com la més vista de la història d’Espanya amb aproximadament 735.000 visitants.

La mostra de Sorolla, d’entrada lliure i gratuïta, pot veure’s fins demà 23 de setembre en ampli horari establert per donar la major cabuda de visitants a la mostra. Este cap de setmana, les cues per visitar Sorolla. Visió d’Espanya superaven les dues hores d’espera, que els interessats van fer pacientment davall l’estructura de tendals muntada per Bancaixa per fer més suportable l’espera.