Bancaixa obri 24 hores la seua biblioteca de Sagunt

A fi d’atendre la demanda dels estudiants universitaris en l’època d’exàmens, Bancaixa àmplia un any més l’horari de la seua biblioteca de Sagunt. A partir de hui, 21 de maig, estarà oberta les 24 hores del dia. El nou horari es mantindrà fins al pròxim 6 de juliol a les 21’00 hores.

L’ampliació de l’horari de la biblioteca va començar a realitzar-se el 2005 i, després de la bona acceptació dels estudiants, l’entitat va decidir continuar facilitant les seues instal·lacions 24 hores cada vegada que s’acosta un període d’exàmens. Esta iniciativa d’ampliació de l’horari de la biblioteca es realitza també al gener i setembre, coincidint amb les altres dos èpoques d’estudi intensiu.

La Fundació Bancaixa compleix així una de les directrius marcades en el seu pla estratègic, on una de les línies d’actuació prioritàries és la dedicada a Joves i, dins d’esta, el programa específic de Formació.

Actualment, la biblioteca de Bancaixa a Sagunt compta amb un total de 60 places, que són molt utilitzades pels estudiants. En este sentit, cal assenyalar, que el 2006, 22.420 persones van usar la biblioteca d’Alacant. El 23% de les assistències van tindre lloc precisament en els períodes en què la biblioteca obri les 24 hores. Juny i juliol van ser els mesos que major afluència d’estudiants va rebre la biblioteca de Sagunt.

Premsa Fundació Bancaixa