Bancaixa obri un compte solidari per a auxiliar els afectats pel terratrèmol d’Haití

Bancaixa ha obert un compte solidari per a recaptar fons destinats a ajuda humanitària als damnificats pel terratrèmol que va assolar dimarts passat Haití.

L’Entitat posa en marxa aquesta campanya de captació de fons per a ajudar la població civil de la zona. Totes aquelles persones que desitgen col·laborar amb els afectats de la catàstrofe, poden fer-ho en qualsevol oficina de Bancaixa, en el compte:

2077 / 0374 / 88 / 6600007372

A més, Bancaixa ha obert en la seua pàgina web,

www.fundacionbancaja.es, un formulari en què es poden facilitar les dades necessàries per al certificat fiscal dels donatius.

Per a informació i consultes s’ha obert el número de telèfon següent:96 387 59 79, que estarà disponible en horari de

8 a 20 hores.