Bancaixa ofereix pràctiques laborals remunerades en empreses nord-americanes als joves universitaris

Bancaixa, seguint la línia de suport als joves, destinarà un total de 300.000 euros al programa de beques “Work and travel USA”, dirigides a estudiants universitaris que participen en alguna de les activitats de les 24 Càtedres Joves Emprenedors que té l’Entitat en col·laboració amb universitats de tot Espanya.

Per mitjà d’estes beques, Bancaixa pretén ajudar perquè els universitaris adquirisquen experiència laboral mitjançant la realització de pràctiques en empreses nord-americanes, que els facilite l’accés al món laboral. Així mateix, estes beques contribuiran a fomentar l’intercanvi internacional dels universitaris.

Les pràctiques estaran remunerades i tindran una duració de 2 a 3 mesos durant el període estival, en els quals els estudiants realitzaran una jornada laboral de 35 a 40 hores setmanals. Estos tindran a la seua disposició un coordinador americà que els oferirà la seua ajuda i orientació durant la seua estada a EUA.

El programa inclou l’oferta de treball en una empresa nord-americana, reserva d’allotjament, assessorament en la tramitació del visat, allotjament i manutenció en la Sessió d’Orientació als Estats Units, targeta descompte per a telefonades internacionals, assegurances de responsabilitat civil, assistència en viatge i assistència mèdica i d’accidents.