Bancaixa Ofreix en la Basílica de la Nostra Senyora de Begonya el Concert de Rataules de Nadal 2006

La Basílica de la Mare de Déu de Begonya de Bilbao acull demà dimecres dia 6 de desembre a les 20:00 hores i obert per a tots els públics, el tradicional concert de Nadal “Retaules de Nadal” organitzat per Bancaixa.

“Retaules de Nadal” constitueix una tradicional audició de música nadalenca que Bancaixa manté, des de fa 34 anys, a càrrec de l’Orfeó Valencià Navarro Reverter, una de les més destacades corals de la Comunitat Valenciana.

En esta nova edició destaca l’actuació junt amb l’Orfeó Navarro Reverter del quintet de metalls valencià Spanish Brass Luur Metalls, de gran prestigi en tot Europa.

El programa de Retaules de Nadal 2006 es compon de dues parts; en la primera es podran escoltar obres tradicionals dels autors més importants com Bach amb l’obra Toccata und Escape, Glory to God de Händel o Joy to the world de Lowell Mason. En la segona part s’interpretaran nadales tradicionals versionades pel músic valencià Juan J. Colomer.

L’Orfeó Navarro Reverter va nàixer el 1972 i des d’aleshores ha interpretat obres de gran dificultat i col·laborat amb diferents orquestres, nacionals i internacionals. Ha ofert concerts monogràfics de música coral, ha realitzat gravacions discogràfiques, ha participat en certàmens internacionals i la seua qualitat interpretativa ha sigut reconeguda. Per exemple, el 1988, va obtindre el màxim guardó en el Concurs Internacional de Cors Ciutat de Budapest.

Els concerts de “Retaules de Nadal” de Bancaixa se celebraran també en altres ciutats espanyoles com Palma de Mallorca, Barcelona, Sevilla, Madrid, València i Castelló.