Bancaixa organitza la Ronda a la Verge 2008

Bancaixa organitza la tradicional Ronda a la Verge hui a les 20:30 hores, a la Plaça de la Mare de Déu, amb la qual culminen els festejos en honor a la Mare de Déu dels Desemparats.

Per a la celebració d’enguany, el tradicional concert de la celebració serà dirigit per Pablo Sánchez Torrella i hi participaran l’Orfeó Valencià Navarro Reverter, la Banda Muncipal de València, l’Escolania de la Reial Basílica de la Nostra Senyora del Desemparats i el Grup de Danses Alimara.

La Ronda a la Verge 2008 comptarà amb la participació de la soprano María José Martos i el tenor Vicente Ombuena que interpretaran València Canta i l’Himne Regional de José Serrano, i l’Himne de la Coronació de Luis Romeu, junt amb la Banda Municipal de València, l’Orfeó Valencià Navarro Reverter i l’Escolania de la Reial Basílica de la Nostra Senyora dels Desemparats.

Per la seua banda, l’Escolania de la Mare de Déu dels Desemparats interpretarà també les peces Dolça Reyna i Senyora de José Báguena Soler i Súplica de Josep Climent Barber; el Grup de Danses Alimara ballarà les Seguidilles d’Alfarb (Marquesat de Llombai, Ribera Alta), L’ú de Relleu (la Marina Baixa), i El dotze ú de Canals (la Costera). Finalment, l’Orfeó Valencià Navarro Reverter interpretarà Regina Celi de Gregor Aichinger, i Calània de Matilde Salvador.

La Ronda a la Verge és un acte que va començar fa trenta-dos anys amb motiu del 90 aniversari de la Fundació de la Caixa d’Estalvis i Mont de Pietat de València, ara Bancaixa.

Premsa Fundació Bancaixa