Bancaixa organitza un cicle de concerts en Costa Nord

Bancaixa durà a terme, en col·laboració amb la Fundació Cultural Es Convent, un menut cicle de concerts al Centre Cultural de Costa Nord de Valldemossa.

Estos concerts de música clàssica se celebraran a l’aire lliure durant els dies 14 i 15 de setembre i estaran a càrrec de l’orquestra de cambra AlmaString, dirigida per la mallorquina Joana Gual i formada per 12 músics de diverses nacionalitats.

Bancaixa col·labora estretament amb institucions musicals emblemàtiques de la cultura a Espanya. En este sentit, manté un programa de mecenatge amb el Gran Teatre del Liceu i patrocina els concerts de tota la temporada. Igualment Bancaixa col·labora amb el Teatro Lírico de Madrid des de 2004 i sufraga la temporada musical 2007 del Palau de la Música de València. L’entitat també patrocina la temporada musical del Auditorio Nacional de Música de Madrid, i enguany col·labora de manera especial amb el Palau de la Música Catalana que celebra el seu centenari el 2008.

A més, durant 2007, Bancaixa ha patrocinat distints concerts dirigits fonamentalment a un perfil jove com la gira de Fito Cabrales i Andrés Calamaro, Dos són multitud, en els Estius de la Vila de Madrid, on han actuat un ampli ventall de cantants pop com Paulina Rubio o Julieta Venegas, i el pròxim octubre patrocinarà un dels esdeveniments més esperats: l’últim concert de la gira dels Héroes del Silencio.

Enguany, Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un total de 72 milions d’euros, el que suposa un increment superior al 24%, que la converteix en la tercera caixa d’estalvis d’Espanya per fons destinats i en la de major creixement percentual d’este pressupost en el present any.