Bancaixa porta dues noves superestreles de la NBA a Espanya

Lamar Odom, dels Ángeles Lakers, i Paul Pierce, del Boston Celtics, són els flamants fitxatges del Campus BANCAIXA WOB 08 per a les seues edicions de Màlaga i Madrid. L’aler dels Lakers (28 anys, 2,08 m.) és una de les joies del conjunt dels Ángeles, junt amb Kobe Bryant i el nostre Pau Gasol. Mentre que Pierce (30 anys, 2,01 m.) està realitzant una de les seues millors temporades en la NBA. Els seus equips de procedència, els llegendaris Lakers i Celtics, podrien protagonitzar una històrica final en el present campionat de la NBA 2008. Després dels play offs, les estreles volaran cap a l’esperat CAMPUS BANCAIXA WOB 08, un gran espectacle per a l’esport i un privilegi per a tots els assistents a l’esdeveniment.

Un any més, quasi un miler de xics i xiques vinguts de tots els racons de la nostra geografia i, fins d’uns quants països europeus, tindran l’ocasió de gaudir al sol practicant el seu esport favorit i en companyia dels seus autèntics ídols de la NBA.

En esta huitena edició i després del rotund èxit que va suposar la visita del mític Jason Kidd l’estiu passat, el Campus BANCAIXA WOB tanca un cartell de luxe, una aposta més que segura amb dos all stars procedents dels dos equips més guardonats de la història del basquetbol mundial: Lakers i Celtics.

Lamar Odom pot arribar a Màlaga amb el seu primer anell de campió.

A hores d’ara, a pesar de la igualtat que predomina en la confrontació, els Lakers són els primers de l’Oest i, després de l’arribada de Pau Gasol, tots somien amb el títol per a esta mateixa temporada.

Serà el primer Laker que xafe sòl espanyol des que l’any 92 Earvin ‘Magic’ Johnson aconseguira l’or olímpic de Barcelona.

Precisament amb ‘Magic’ va comparar el llegendari entrenador Pat Riley Lamar Odom, en referir-se a este com “el jugador més paregut a Earvin Johnson que mai he entrenat”.

A l’Est, Paul Pierce i els seus Celtics miren de reüll estos reforçadíssims Lakers, i és que Boston, després d’anys d’espera i patiment, lidera, per fi, la conferència Est, i és l’equip amb millor balanç de tota la NBA.

Pierce, que visitarà el nostre país per primera vegada, serà l’estrela invitada del Campus a Madrid, que tindrà lloc entre els dies 20 i 26 de juliol.

El Campus de Màlaga comptarà amb dos torns, de l’1 al 7 i del 8 al 14 de juliol, respectivament, i ofereix la possibilitat d’inscriure’s en règim de pensió completa o en règim extern per a xics i xiques que no desitgen dormir en la residència.

Com a nova modalitat del Campus, es crearà un grup de tecnificació per a la millora dels fonaments tècnics del basquetbol, el BANCAIXA WOB SUPERTRAINING, que comptarà únicament amb 16 places per torn i que serà dirigit pel conegut entrenador Daniel Pintor.

El Campus BANCAIXA WOB 08, que el passat estiu va batre rècords d’assistència amb 700 participants, ja ha obert el termini d’inscripcions i continua fidel al seu compromís d’acostar al públic espanyol els millors jugadors del ‘Planeta NBA’.