Bancaixa presenta a Logronyo L’Orfeó Valencià Navarro Reverter

Demà dissabte 29 de setembre, a les 20,30 hores, actuarà l’Orfeó Valencià Navarro Reverter, en un concert organitzat per Bancaixa, en Riojaforum.

El concert consta de dues parts. En la primera es poden escoltar a capella i piano obres de Brudieu, Martín i Soler, Mendelssohn, Rossini, Fauré, Gounod i Kedrov. Mentre que en la segona els assistents podran delectar-se amb obres d’Esplà i “La Posada de la Núvia”, de Baltasar Bibiloni, cantada per soprano, baríton, cor i conjunt instrumental sobre el poema homònim de Llorenç Moyà.

L’Orfeó Valencià Navarro Reverter, que celebra al llarg de 2007 el seu XXXV aniversari, posseeix un repertori coral, simfonicocoral i escènic que aborda la música més representativa des del renaixement fins als nostres dies. L’Orfeó Valencià Navarro Reverter, dirigit des de 1986 per Josep Lluís Valldecabres, ha col·laborat amb les principals orquestres espanyoles i estrangeres i ha actuat als escenaris més coneguts de la geografia espanyola i altres països com EUA, Canadà, Cuba, Polònia, Alemanya, Itàlia, Regne Unit, França, Països Baixos o Hongria.

Les entrades per al concert s’han repartit de gratuïtament en les sucursals de Bancaixa de La Rioja. Els periodistes interessats a cobrir l’esdeveniment o assistir-hi podran fer-ho prèvia l’acreditació de la seua categoria.