Bancaixa subvencionarà la posada en marxa de dos acceleradors linials d’última tecnologia per a la lluita contra el càncer

El president de Bancaixa, José Luis Olivas, i el president de la Fundació Institut Valencià d’Oncologia, Dr. Antonio Llombart, han firmat este matí un acord pel qual Bancaixa ajudarà amb 200.000 euros al desenvolupament de la lluita que l’IVO manté contra el càncer i malalties afins en tots els seus aspectes (prevenció, tractament, investigació i educació).

Estos 200.000 euros aniran destinats a la posada en marxa de dos acceleradors lineals d’última tecnologia que s’incorporaran al servici d’oncologia radioteràpica de la Fundació IVO. El seu pròxim funcionament permetrà oferir als pacients els últims avanços existents en tractaments radioteràpics, millorant la qualitat d’estos i disminuint els efectes secundaris dels tractaments. Esta nova tecnologia beneficiarà a un nombre aproximat de 1.000 pacients més a l’any que podran rebre tractament en l’IVO.

Bancaixa, dins del seu àmbit d’actuació, té com a objectiu la potenciació de les activitats socioassistencials que repercutisquen en la salut de l’individu i de la societat en general, com és el cas d’este conveni de col·laboració amb la institució benèfica Fundació IVO.