Convocatòria

43 Saló de Tardor de fotografia

Estat
Resolució

El jurat de la 43 edició del Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt, convocat per la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Sagunt, ha fallat els premis d'aquesta nova convocatòria amb la concessió del primer premi, dotat amb 900 euros, a Pedro Díaz Hermoso, per la col·lecció Peter. El segon premi, de 450 euros, ha recaigut en Begoña Cosín Moya, per la sèrie En la finestra, mentre que el tercer premi, de 300 euros, s'ha concedit a la col·lecció Soledad, presentada per Juan Palomino Bautista.

El jurat ha concedit també dos premis socials, categoria destinada als membres de l'agrupació fotogràfica ARSE de Sagunt. El primer d'ells, dotat amb 360 euros, ha recaigut en Carlos Correcher Garay per la fotografia Anaïs, i el segon, de 240 euros, ha sigut per a la fotografia Sense títol, realitzada per Mercedes Martínez Notario.

A aquesta edició del certamen fotogràfic s'han presentat 65 col·leccions de 40 autors, mentre que en la categoria de premi social s'han presentat 30 fotografies de 16 autors.

Les obres premiades, al costat d'una selecció del conjunt de fotografies presentades al certamen, formaran part de l'exposició que la Fundació Bancaixa inaugurarà a la Casa Capellà Pallarés de Sagunt el pròxim 29 de setembre i que romandrà oberta al públic fins al 21 d'octubre. L'exposició itinerarà amb posterioritat a la Casa Lluis Guarner, a Benifairó de les Valls, on es podrà visitar els diumenges 12, 19 i 26 de febrer de 2023, en horari de 18 a 20h.

El jurat del 43 Saló de Tardor de Fotografia de Sagunt ha estat presidit per Alfonso Vicente Muñoz, president de la Comissió Delegada de Fundació Bancaixa, i integrat per Pablo José Daniel Martorell, Rosa Laparra Prado, José Javier Marina Aldea i Manuel Civera Gómez.