Dissenyadors i experts en disseny i venda on line debatran en la Fundació Bancaixa sobre l’èxit de la moda en Internet

La Fundació Bancaixa ofereix dimarts que ve, 27 de març, a València, una nova jornada de iMartes, una iniciativa dirigida als emprenedors i impulsada perla Fundació Bancaixa, l’Institut IDEAS dela Universitat Politècnica de València, Iniciador Valencia i les empresesOnestic i Flipanema. La jornada abordarà les claus de l’èxit del sector de la moda en Internet i oferirà als assistents pautes per desenvolupar i millorar la presència d’aquest sector a la xarxa, de la mà de dissenyadors i experts en el disseny i venda de moda per Internet.

Amb el títol Sectores de éxito en Internet: la moda en la red , la jornada es desenvoluparà en tres blocs diferenciats. En un primer bloc, els dissenyadors Dolores Cortés i Miquel Suay aportaran la seua visió i experiència sobre la venda i el disseny on linecom un dels eixos de desenvolupament i interacció de la marca amb els clients. En un segon bloc, s’analitzarà el paper delsblogs com a canal de prescripció de les marques en la xarxa, mitjançant l’experiència debloggersreconegudes com Natalia Cabezas (Fashionsalade), Macarena Gea i Srta. Limón.

Finalment, es desenvoluparà un tercer bloc centrat en les comunitats de moda on line, en el qual participaran María Martínez, responsable de la comunitat Plusalia, sòcia fundadora de Grupal Shop i responsable de Relacions amb Institucions d’AERCO; David Bolufer, responsable de la comunitat de moda on line europea Chicisimo i Javier Echaleku, responsable de la plataforma de comerç electrònic de la marca Lois Online.

La jornada tindrà lloc dimarts que ve, 27 de març, a les 17:00 hores, al Centre Cultural Bancaixa de València. L’entrada hi és gratuïta, però limitada a l’aforament de la sala, pel que es requereix inscripció prèvia, que pot realitzar-se en la web www.jovenesemprendedoresbancaja.com.

Premsa Fundació Bancaixa