El “Betlem Bancaja. Una altra història” arriba a les 25.000 visites als onze dies de la seua inauguració a Elx

El Betlem Bancaja. Una altra història ja ha rebut la visita 25.000, només onze dies després de la seua inauguració a la Plaça del Congrés Eucarístic d’Elx. El visitant 25.000 ha sigut Jaime Sansano, un jubilat de 65 anys d’edat, que va acudir a visitar el conjunt nadalenc la vesprada d’ahir juntament amb la seua esposa, Ángeles Gonzálvez. José Luis Martínez, director de l’oficina Elx Universitat de Bancaixa, ha lliurat al visitant 25. 000 el llibre i el DVD que recull la història i característiques del Betlem Bancaja, que seguirà exposat al públic a Elx fins al pròxim 6 de gener.

El Betlem Bancaja es va inaugurar a la capital elxana el passat 28 de novembre, i fins al migdia de hui acumula un total de 26.500 visitants. El dia de màxima afluència va ser el dimarts 8 de desembre amb 3.185 visitants. El Betlem Bancaja recrea, amb més de 1.200 figures, els moments més importants del naixement de Jesús. Al llarg de les 13 edicions en diferents ciutats espanyoles, la instal·lació nadalenca ha atret més d’1,1 milions de persones.

Premsa Fundació Bancaixa