El Cardenal Arquebisbe de València L’EMM. Sr. Agustín García-Gascó visita l’exposició, Visió d’Espanya en la Fundació Bancaixa

José Luis Olivas, president de Bancaixa, ha sigut l’amfitrió en la visita que ha realitzat hui el Cardenal arquebisbe de València, Emm. Sr. Agustín García Gasco, a l’exposició Sorolla, Visió d’Espanya que tancarà les portes este cap de setmana.

El purpurat ha destacat la seua esperança en el bé comú que proposen les organitzacions culturals, com també el seu convenciment que este és el camí per a construir una societat fonamentada en la veritat, la llibertat, la justícia i l’amor.

Durant el recorregut que van realitzar per l’exposició, va cridar la seua atenció la constant presència de xiquets en tota l’obra, i va mostrar la seua predilecció pel dedicat a Ayamonte, La Pesca de la Tonyina .

Sorolla, Visió d’Espanya , ubicada al Centre Cultural Bancaixa de València, estarà oberta al públic, a València, fins al pròxim 31 de març. Fins eixa data els visitants poden gaudir de l’obra en horari ampliat, de 9:00 del matí a 01:00 de la matinada (última entrada a les 00:00 hores) de manera ininterrompuda tots els dies de la setmana fins que acabe l’exposició.

Sorolla, Visió d’Espanya , que va inaugurar la reobertura del Centre Cultural Bancaixa després de les obres de remodelació, ha superat totes les expectatives quant al nombre de visitants, convertint-se en l’exposició més visitada de la Comunitat Valenciana.

Premsa Fundació Bancaixa