El curtmetratge “Salvador”, del jove cineasta Abdelatif Abdesalam, inaugura el XXII Festival de Cine Cinema Jove

El curtmetratge “Salvador”, del jove guionista i director Abdelatif Abdesalam, inaugurarà el XXII Festival Cinema Jove de València el pròxim 16 de juny. El curt, que va rebre una Menció Honorífica en el VI Premi Bancaixa de Projectes per a Curtmetratges està basat en els atemptats de l’11 de març, i compta amb la participació de coneguts actors com Nacho Fresneda (Hospital Central) i Albert Forner (Autoindefinits).

Cinema Jove, que s’ha convertit en un dels cinc festivals internacionals de cine més importants d’Espanya, compta amb el suport de Bancaixa des de la seua posada en marxa. L’entitat pretén amb esta col·laboració i altres iniciatives en el sector cinematogràfic, servir d’ajuda als joves directors per a la realització dels seus treballs, com també impulsar la seua carrera professional en el món del cine.

VIII Premi Bancaixa de Projectes per a Curtmetratges

Bancaixa ha presentat les bases per a la huitena convocatòria del certamen. Amb el lema “¡Tienes mucho que contar!”, l’entitat obri el termini de presentació de nous projectes. El tema dels treballs és lliure i no podran superar els 25 minuts. Els treballs hauran d’entregar-se per quadruplicat, en mà o per correu certificat entre el 10 i el 14 de setembre al carrer del Pintor Villa Prades, 13-baix/dreta, 46008, València.