El director de l’Instituto de la Creatividad Aplicada ofereix en Bancaixa una conferència sobre com convertir-se en emprenedor

La Fundació Bancaixa ofereix dimarts que ve, 24 de gener, dins del cicle Dimarts Emprenedor, una conferència a càrrec de Guzmán López, director de l’Instituto de Creatividad Aplicada (ICA). López aportarà la seua visió i experiència professional sobre com aprofitar les oportunitats de negoci, en la conferència que pronunciarà amb el títol Conviértete en emprendedor transformando la casualidad en oportunidad .

Guzmán López és assessor, formador, emprenedor, escriptor, psicòleg, músic i viatger. Llicenciat en psicologia per la Universitat de València, s’ha especialitzat en temes de creativitat i innovació aplicada al món de l’empresa. Posseeix un DEA en el doctorat de creativitat aplicada i un màster en creativitat publicitària. Ha treballat com a assessor i formador sobre el pensament creatiu en diferents organitzacions, com la Fundació Neuronilla, la Universitat Politècnica de València, Florida Universitat, Penteo ICT Analyst, Desata tu Potencial, l’Institut Valencià de Tecnologia (INVATE) o Inforpress, a més de realitzar treballs per a clients com Adites, Banc Santander, Orange o Lilly.

Actualment és director i cofundador de l’ICA (Instituto de Creatividad Aplicada), organisme que pretén democratitzar la creativitat davall el lema ‘tot el món té dret a ser creatiu’. Junt amb açò, és autor del llibre Serendipity : ¿por qué algunos tienen éxito y otros no? i col·labora redactant articles amb diversos mitjans d’opinió sobre creativitat. Com a conferenciant té una àmplia experiència, havent participat en els fòrums més importants del país, com Expomanagement (2010 i 2011), el Dia de la Persona Emprendedora (La Rioja i Comunitat Valenciana) o el IV Fòrum de Innovación d’Extremadura. A més, Guzmán López

participa activament en programes per a emprenedors, com iweekend o el Startup Weekend.

La conferència de Guzmán López tindrà lloc dimarts que ve 24 de gener a les 19 hores, a la Sala Ausiàs March del Centre Cultural Bancaixa de València. L’entrada hi és de caràcter lliure i gratuït, amb aforament limitat.