El fundador de Grup Intercom desvela les 28 característiques dels emprenedors en el Centre Cultural Bancaixa

Bancaixa celebra una nova edició del cicle de conferències “Dimarts Emprenedor”, el protagonista de la qual serà Antonio González Barros, fundador i president del Grup Intercom, una incubadora de negocis en Internet que ha creat més de 40 empreses des de l’any 2000 entre les quals es troben Softonic, Emagister i Infojobs.

La conferència tindrà lloc el dia 24 de novembre, dimarts, a les 19:00 hores, a la Sala Ausiàs March A del Centre Cultural Bancaixa. L’accés hi és lliure i gratuït.

González Barros pronunciarà la conferència 28 características que he observado en los emprendedores que han tenido éxito. El recorregut empresarial d’este emprenedor ha permés que el Grup Intercom haja passat dels 15 empleats l’any 2000 als 600 en l’actualitat.

El grup empresarial liderat per González Barros compta també amb un projecte social, Artesanum.com. Es tracta d’una plataforma en què els artesans de tot el món poden mostrar i vendre les seues artesanies sense intermediaris, i els beneficis de les quals, els primers 20 anys, es donaran a iniciatives sense ànim de lucre.