El jurista Antonio Garrigues Walker parlarà demà en el Centre Cultural Bancaixa sobre ‘Globalización y cultura’.

Antonio Garrigues Walker protagonitzarà demà dimarts, 2 de febrer, al Centre Cultural Bancaixa de València i a les 19:00 hores, el cicle de conferències ‘Mirades des de la Interculturalitat’. El prestigiós jurista pronunciarà la conferència ‘Globalización y cultura’ en la qual aportarà la seua particular visió de la interculturalitat des de la perspectiva del dret internacional. President del bufet Garrigues des de 1961, el seu ampli currículum el vincula amb prestigioses institucions de cooperació i dret internacional. Antonio Garrigues Walker és President d’Honor d’Espanya d’ACNUR (Alto Comisionado de las Naciones Unidas para Refugiados) i patró de fundacions com Fundación Consejo España-Japón, Fundación José Ortega y Gasset, Fundación Consejo España-Estados Unidos y Fundación Consejo España-China.

Amb la intervenció de Garrigues Walker, l’Obra Social de Bancaixa continua en 2010 amb el cicle ‘Mirades des de la Interculturalitat’, inaugurat el desembre de 2008. En anteriors edicions, han participat personalitats com Bernardo Hernández, vicepresident de Google; Fernando García de Cortázar, Premi Nacional d’Història 2008; l’expresident de Colòmbia, Belisario Betancur; o l’autor del best seller La crisis ninja, Leopoldo Abadía.

Antonio Garrigues Walker estarà a disposició dels mitjans interessats demà a les 18:15 hores, al Centre Cultural Bancaixa.