El visitant 150.000 de l’exposició de Bancaixa “Sorolla. Visió d’Espanya” ha sigut un xiquet valencià de tretze anys

L’exposició “Sorolla. Visió d’Espanya” ha rebut ja més de 150.000 visites. El visitant número cent cinquanta mil ha sigut Pablo Álvarez Rubio, procedent de Tavernes Blanques, qui ha visitat este matí el Centre Cultural Bancaixa en companyia de son pare i el seu germà.

Miguel Ángel Utrillas, gerent de la Fundació Bancaixa, li ha fet entrega del catàleg de l’exposició com a obsequi del seu marcat pas per l’exposició. El xiquet de tretze anys es declara un aficionat als museus, “vaig demanar a mon pare vindre a veure l’exposició perquè ho vaig veure per la tele i em va parèixer molt bona idea” , ha afirmat Pablo.

“Sorolla. Visió d’Espanya”, ubicada al Centre Cultural Bancaixa de València, estarà oberta al públic a València fins al pròxim 31 de març. Fins eixa data els visitants podran gaudir dels catorze llenços que la Hispanic Society de Nova York va encarregar al pintor valencià.

L’exposició, que va inaugurar la reobertura del Centre Cultural Bancaixa després de les obres de remodelació, ha superat totes les expectatives quant al nombre de visitants i a este ritme podria arribar a convertir-se en l’exposició més visitada de la Comunitat Valenciana.

L’horari d’obertura de “Sorolla. Visió d’Espanya” és de 09 a 21h tots els dies de la setmana (última visita a les 20h), amb reserva prèvia per mitjà de la pàgina web www.bancaja.es/obrasocial, o pel telèfon 96 399 50 07 per a particulars (només queda ja hàbil per a reserves el mes de març, i estes podran fer-se a partir del 14 de gener). El dia de Reis l’horari serà d’11 a 21h (última visita a les 20h). No obstant això, també hi ha la possibilitat d’esperar el torn en la cua lliure a les portes del Centre Cultural Bancaixa, en el mateix horari de l’exposició, i a més les nits en blanc dels divendres i els dissabtes de 23 a 7h. (última visita a les 06 hores).