Els visitants de l’exposició “Sorolla, Visió d’Espanya”, protagonistes de La Mirada de Sorolla

L’èxit de Sorolla, Visió d’Espanya, a València, que l’ha convertida en una de les exposicions més vistes d’Espanya correspon, sens dubte, als més de 452.800 visitants que han passat per les sales d’exposicions del Centre Cultural Bancaixa durant els últims cinc mesos. Per este motiu, l’entitat ha volgut agrair a totes estes persones l’interés mostrat d’una manera molt especial.

A la façana del Centre Cultural Bancaixa s’han col·locat dos grans panells multimèdia en els quals estan projectant-se, durant esta setmana, les fotos de les més de 60.000 persones que, després de la seua visita a l’exposició, van voler participar en l’activitat La Mirada de Sorolla. Estes imatges s’han utilitzat per a la realització d’un fotomuntatge del quadre València. Les Gropes, que els participants podran veure en la pàgina web de l’Obra Social de l’entitat, i localitzar la seua foto.

A més dels panells multimèdia, Bancaixa ha transmés el seu agraïment amb un missatge projectat en la façana del seu Centre Cultural, i també en la lona que cobreix les obres de remodelació de la seu central a València.

En les pròximes setmanes començarà la itinerància de la mostra, les obres de la qual viatjaran al Museu de Belles Arts de Sevilla. Després del seu pas per la ciutat sevillana, l’exposició recorrerà les ciutats de Màlaga, Bilbao, Barcelona, Madrid i, abans de tornar a Nova York, podrà tornar a veure’s a València.

Bancaixa destinarà a la seua Obra Social un pressupost que arriba als 83 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat a la seua Obra Social, i que suposa un increment del 15,3% en relació al pressupost de l’any anterior. Esta quantitat es distribuirà en tres línies d’acció fonamentals: Joves, Cultura i Desenvolupament Social.