Exposició

Del 16/11/2021 al 21/11/2021
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23 ,València (Valencia)

Fundació Bancaixa col·labora amb la V Biennal de València Ciutat Vella Oberta 2021, un projecte cultural sense ànim de lucre, amb vocació multidisciplinària, que es duu a terme mitjançant convocatòria oberta i l’objectiu de la qual és dinamitzar l’escena artística de València formada per artistes, agents culturals i teòrics de l’art que comporten el teixit de la nostra xarxa social.

En esta edició, la Fundació Bancaixa participa en la proposta Crea Zona Oberta del certamen com un dels espais expositius de la ciutat que participen en la iniciativa. En concret, la nostra seu a València acull des del 16 de novembre l’exposició de l’obra Horson (2020) de Manuel Martí Moreno.

L’autor és llicenciat en Belles arts (Escultura) per la Universitat Politècnica de València. La seua obra és present en col·leccions institucionals com la de la Fundació Bancaixa, Diputació de València, Ajuntament de València, Ajuntament de Castelló, Ajuntament d’Alacant, Ajuntament de Segorbe, o Hotel Four Seasons de Chicago, entre altres. Les seues escultures formen part també de col·leccions privades d’Espanya, Portugal, els Estats Units, França, el Regne Unit, Alemanya i Xipre.

En l’última dècada, Manuel Martí Moreno ha protagonitzat exposicions individuals i format part de col·lectives en les principals ciutats espanyoles i en sales de països com els Estats Units, França i Alemanya.