La conciliació i l’emprenedoria centren la conferència “Dimarts Emprenedor” de Bancaixa

Bancaixa reprén el cicle de conferències “Dimarts Emprenedor”, en què comptarà amb la participació de Carlota Mateos, fundadora de la cadena hotelera Rusticae, que representa un cas d’èxit de conciliació familiar i emprenedoria.

Rusticae és una agrupació hotelera que hui dia aglutina més de 220 hotels a Espanya, Andorra, Portugal, el Marroc, l’Argentina i Xile. Allotjaments, tots aquests, “amb encant”. Però Rusticae és alguna cosa més que una simple marca d’hotels. Ha sigut capaç de crear un concepte de “bona vida”, basat en el fet de garantir experiències inoblidables als qui trien passar moments especials en un dels seus hotels.

Són hotels de dimensions reduïdes i amb una decoració acurada, que ofereixen un tracte personalitzat i professional. Tots estan concebuts per a brindar experiències úniques a un hoste sensible, que busca sensacions lligades a la riquesa cultural, històrica i geogràfica.

En la xarrada, que tindrà lloc aquesta vesprada a les 19.00 hores a la Sala Lluís Vives B del Centre Cultural Bancaixa, Carlota Mateos incidirà en la importància de la conciliació a l’hora d’aconseguir tirar endavant un projecte d’èxit, sobretot quan l’emprenedor no té una àmplia experiència i basa el seu treball en les ganes, la il·lusió i la creativitat.

Aquest acte forma part del cicle de conferències “Dimarts de l’emprenedor” en què coneguts emprenedors visiten el Centre Cultural Bancaixa, així com en les 36 Càtedres Bancaixa Joves Emprenedors creades en diferents universitats espanyoles, per a donar a conéixer la seua experiència en el camp de l’emprenedoria i de la creació d’empreses. Tots aquests són exemples de com una bona idea es pot desenvolupar i convertir en una empresa amb grans perspectives de futur.

Tant les Càtedres Bancaixa Joves Emprenedors com les conferències del “Dimarts de l’Emprenedor” formen part del Programa Joves Emprenedors que desenvolupa Bancaixa, a través de la seua Fundació, a fi de fomentar l’emprenedoria entre els joves. El programa compta amb quatre línies principals:

– Programa de formació.

– Xarxa de Càtedres Bancaixa Joves Emprenedors.

– Premi Bancaixa Joves Emprenedors.

– Solució Financera Joves Emprenedors