La Fundació Bancaixa premia l’alumne més brillant del XVII Màster Borsari i Financer de la FEBF

L’acte de cloenda de la formació de postgrau de la Fundació d’Estudis Borsaris i Financers ha comptat amb més d’un centenar d’assistents. Un dels moments més destacats hi va ser el lliurament del Premi Bancaixa al millor expedient acadèmic del Màster Borsari i Financer de la FEBF.

Isabel Rubio León, Directora de Responsabilitat Social Corporativa de Bancaixa, va ser l’encarregada d’entregar el diploma acreditatiu a l’afortunat: Juan Miguel Damiá Vidal. Este guardó reconeix l’excel·lència acadèmica i l’esforç del premiat amb la bonificació de l’import total del Màster.

Bancaixa, soci de la FEBF, dóna suport a la formació de professionals de la Comunitat Valenciana, per mitjà de la Fundació Bancaixa, que dedica una bona part del seu esforç a iniciatives dirigides als joves en els àmbits de les ajudes per als estudis, la inserció laboral, la creació d’empreses, l’exercici d’activitats d’acció social, oci i esport.

El Màster Borsari i Financer és l’únic programa de postgrau que ofereix una especialització en mercats, productes i servicis financers en la Comunitat Valenciana. A més de ser un títol de postgrau reconegut per la comunitat financera, és un programa preparatori per a poder accedir al Certificat d’Analista Financer Europeu, CEFA®, Nivell Foundation, del títol CIIA (Certified Internacional Investment Analyst). Este títol acredita la capacitat i coneixements d’analista/gestor i és acceptat amb caràcter general pels països membres de la comunitat financera europea i internacional. El Màster Borsari i Financer té una duració de 500 hores.

La Fundació d’Estudis Borsaris i Financers persegueix amb este Màster, com també amb la resta de la seua activitat, potenciar la Comunitat Valenciana com a centre financer amb identitat pròpia i vocació internacional.

L’acte va comptar amb la ponència de la Sra. Isabel Pastor García-Moreno, Assessora Senior en la Secretaria General de l’Organització Internacional de Comissions de Valors (IOSCO), qui va impartir la lliçó de clausura sobre “L a crisis financiera como oportunidad. Expectativas después de la crisis” .