La mostra Sorolla, Visió d’Espanya supera els 250.000 visitants en tres mesos d’exposició

En els tres mesos d’exposició, la mostra organitzada per Bancaixa, Sorolla, Visió d’Espanya, ha rebut ja més de 250.000 visites. El visitant número dos-cents cinquanta mil ha sigut Jesús González, un gallec que ha viatjat expressament a València per contemplar l’obra del pintor valencià i va accedir a l’exposició en companyia de la seua família sobre les 11:30 hores d’ahir.

El gerent de la Fundació, Miguel Ángel Utrillas, va entregar a Jesús Gonzalez el catàleg de l’exposició i altres articles com a obsequi del seu marcat pas per l’exposició. Jesús, de 53 anys, es declara “un enamorat de la pintura”, i la mostra de Sorolla ha sigut una de les raons per les quals va decidir viatjar a València.

Sorolla, Visió d’Espanya, ubicada al Centre Cultural Bancaixa de València, estarà oberta al públic a València fins al pròxim 31 de març. Fins eixa data els visitants podran gaudir dels catorze llenços que la Hispanic Society de Nova York va encarregar al pintor valencià.

L’exposició, que va inaugurar la reobertura del Centre Cultural Bancaixa després de les obres de remodelació, ha superat totes les expectatives quant al nombre de visitants i a este ritme pot convertir-se en l’exposició més visitada de la Comunitat Valenciana.

L’horari d’obertura de Sorolla, Visió d’Espanya és de 9:00 a 21:00 hores tots els dies de la setmana (última visita a les 20:00 hores). Encara que les visites guiades estan esgotades des del passat 14 de gener, hi ha la possibilitat d’accedir a l’exposició mitjançant la cua lliure a les portes del Centre Cultural Bancaixa. L’horari de la cua lliure és el mateix de l’exposició. A més, segueixen les “Nits en Blanc” els divendres i els dissabtes de 23:00 a 7:00 h. (última visita a les 6:00 hores).