Bancaixa convoca l’edició XIII del Saló Fotográfico Ciutat de Segorbe

Bancaixa ha obert el termini de presentació d’obres per al XIII Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe, que terminarà el pròxim 31 de març. Este concurs de fotografia, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Segorbe, inclou dues seccions: una de temàtica lliure i una altra d’àmbit comarcal.

Bancaixa repartirà tres premis en la secció de temàtica lliure, dotats amb 900 euros, 600 euros i 450 euros, respectivament; i un únic premi a la temàtica comarcal de 450 euros. A més, s’efectuarà una selecció de les obres presentades, que participaran en un exposició en la Casa Garcerán de Segorbe del 5 de juny al 6 de juliol. La resolució del jurat es donarà a conèixer el pròxim 19 d’abril.

En estos tretze anys, el Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe s’ha consolidat com un referent per a professionals i aficionats a la fotografia, duplicant el nombre de participants i d’obres. La passada edició, el Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe va comptar amb més de 500 obres presentades a les dues modalitats. A la secció de temàtica lliure es van presentar 432 fotografies de 108 autors, i a la de temàtica comarcal 75 obres de 25 fotògrafs.

El Saló Fotogràfic Ciutat de Segorbe és una iniciativa de Bancaixa que s’emmarca dins del seu sòlid compromís amb la cultura. L’any passat, l’entitat va destinar a la seua Obra Social un total de 74,7 milions d’euros.