La universitat de Còrdova i Bancaixa presenten les Beques Internacionals Bancaixa

La Universitat de Còrdova i Bancaixa han presentat hui la primera convocatòria de les Beques Internacionals Bancaixa. L’acte ha estat presidit per la Vicerectora d’Internacionalització i Cooperació, María Isabel González Roncero, i per Juan Carlos Soriano, en representació de la Fundació Bancaixa.

Les Beques Internacionals Bancaixa sorgeixen amb l’objectiu d’incentivar la mobilitat internacional dels estudiants de la Universitat de Còrdova mitjançant ajudes econòmiques per finançar la seua estada. D’esta manera, l’any que ve els alumnes que ho desitgen podran cursar els seus estudis a l’estranger durant un o dos semestres en diferents universitats estrangeres amb les quals la Universitat de Còrdova manté un conveni d’intercanvi. El termini de sol·licitud de les beques estarà obert fins al pròxim 31 de gener.

Durant 2007 el programa BIB s’ha dut a terme en 45 universitats de tot el país, amb un pressupost que arriba als 3,4 milions d’euros. En la convocatòria de 2006 es van beneficiar d’estes ajudes 2.800 estudiants.

Acord de col·laboració amb empresa

A més Bancaixa ha firmat recentment un acord de col·laboració amb la Fundació Universitat Empresa de València – ADEIT, pel qual s’atorgaran 250 beques per realitzar pràctiques en empreses europees a altres tants llicenciats universitaris de totes les universitats espanyoles i de qualsevol titulació davall la denominació BEQUES BANCAIXA LEONARDO ADEIT.

Bancaixa reverteix part dels seus beneficis a la societat per mitjà de la seua Obra Social de la qual esta acció en forma part. Els recursos destinats augmenten cada any, sent la caixa amb major augment percentual en fons dedicats a Obra Social.