Leopoldo Abadía analitzarà en Bancaixa la relació entre la crisi econòmica i la interculturalitat

La pròxima conferència organitzada per la Fundació Bancaixa dins del cicle “Mirades des de la Interculturalitat” es desenvoluparà ‘a l’estil Leopoldo’. La particular senzillesa i claredat per a tractar temes econòmics és una de les característiques més destacades del protagonista, el professor Leopoldo Abadía, qui exposarà la seua reflexió sobre la interculturalitat enmig de la crisi econòmica global.

El ponent s’ha convertit en un referent internacional gràcies al seu estil directe en l’anàlisi de la crisi econòmica mundial i a la seua defensa que encara “de les pitjors situacions es pot eixir ben parat i traure-hi partit”. El seu best seller ha abastat 13 edicions i més de 160.000 exemplars venuts en un any.

Leopoldo Abadía col·labora amb diversos mitjans de comunicació escrits i audiovisuals. La infinitat de conferències brindades al llarg de l’any i les 300 programades per al 2010 en diferents països del món, no li impedeixen respondre els missatges rebuts en el seu perfil de Facebook, on compta amb una xarxa de més de 10.000 amics.

Abadía és patró d’honor de la fundació Nins per a la promoció d’una cultura infantil de qualitat. Va ser un dels fundadors de l’IESE, on va impartir classes de Política d’Empresa durant 31 anys. A més compta amb un website: www.leopoldoabadia.com que ha sobrepassat els tres milions de visites d’internautes.

La conferència tindrà lloc el dimarts, 1 de desembre, a les 20:00 hores, al Saló d’Actes del Centre Cultural Bancaixa.