L’equip Bancaixa Aspar-Team presenta la seua escuderia per a la temporada 2008

En la setmana prèvia a l’arrancada del Mundial de Motociclisme a Qatar el pròxim nou de març, l’equip Bancaixa Aspar-Team s’ha congregat a Madrid per presentar els pilots de les categories de 125 i 250cc.

A la clausura de l’esdeveniment es va obsequiar tots els presents amb un espectacle de màgia utilitzant-hi com a “partenaires” tots els pilots integrants de l’equip alzireny. En la categoria de 125cc el Bancaixa Aspar-Team compta amb l’actual Campió del món Gábor Talmacsi, el pilot valencià Sergio Gadea que en la passada campanya va aconseguir la seua primera victòria mundialista i la nova incorporació a l’equip, el jove Pere Tutusaus que ja va tindre diverses oportunitats la temporada passada com wild card, encara que és enguany quan realment comença el seu periple mundialista.

En la categoria del quart de litre, Bancaixa també compta amb Álvaro Bautista, un campió del món que la temporada passada no va fer sinó confirmar la seua qualitat com a pilot, quedant quart en la classificació general l’any del seu debut. I amb Héctor Faubel, subcampió del món de 125cc i excel·lent pilot procedent del planter valencià, les xifres del qual en 2007 (5 victòries i 8 podis) l’avalen en la seua tornada a la categoria de 250cc.

L’objectiu en la categoria de 125cc no és un altre que revalidar el títol mundial aconseguit en les dues últimes temporades. L’any 2006 va ser gràcies al pilot de Talavera, Álvaro Bautista, i el 2007 la continuació d’un any excel·lent, va estar marcada per la preciosa lluita entre els pilots Gábor Talmacsi i Héctor Faubel. Finalment el títol va recaure en mans de l’hongarés que va passar a convertir-se en un heroi nacional.

Igual que en l’octau de litre, l’objectiu en la categoria de 250cc serà lluitar per estar sempre en el més alt del podi, somiant en la possibilitat d’alçar-se amb un doblet històric.

L’acte no va fer més que ratificar l’excel·lent binomi format entre Bancaixa i l’Aspar Team, “tant en el paddock com en el carrer”, que junts s’erigeixen com un dels equips referència en el Mundial de Motociclisme.

Jorge Martínez “Aspar”: “Treballar amb este equip és motiu de satisfacció i orgull. A més, en un sol any hem aconseguit ser l’equip referència en la cilindrada de 125cc, cosa molt complicada per a un patrocinador que acaba de començar. Enguany tractarem no només d’igualar els resultats, sinó de superar-los”.

Gábor Talmacsi: “Lluitaré per revalidar el títol com vaig fer fa un any. Estic molt agraït a l’equip de Jorge Martínez “Aspar” per tot el suport que vaig rebre el 2007 i espere continuar comptant amb ell el 2008”.

Sergio Gadea: “Vull seguir la meua progressió. 2007 va ser un any important per a mi, ja que vaig aconseguir una victòria i molt bons resultats en carrera”.

Pere Tutusaus: “Este és un any per a aprendre i intentar adaptar-me a la moto. Gràcies a este equip puc aprendre dels millors”.

Álvaro Bautista: “L’any passat em vaig sentir molt a gust damunt de la moto i per això crec que em vaig adaptar tan bé a la categoria. Enguany continuarem donant el màxim per intentar estar el més amunt possible”.

Héctor Faubel: “En este equip em sent com en família i crec que això es tradueix en bons resultats. Ja tinc ganes que comence el campionat per córrer en 250cc”.