L’exposició “Sorolla. Visió d’Espanya” supera els 100.000 visitants a Sevilla

Des del dia de la seua inauguració, el 24 d’abril, i a penes un mes i mig després, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ha rebut ja més de 100.000 visites. La visitant número cent mil ha sigut Pilar de Leyva Rodríguez, una sevillana que va accedir junt amb el seu marit a l’exposició per la cua lliure poc abans de les 20:00 hores del dissabte.

La visitant 100.000 rebé el catàleg de l’exposició com a obsequi al seu marcat pas per l’exposició. “Tenia moltes ganes de veure l’exposició de Sorolla, i només hem fet una hora de cua!” , ha afirmat Pilar emocionada.

Sorolla. Visió d’Espanya , ubicada en el Museu de Belles Arts de Sevilla, estarà oberta al públic a Sevilla fins al pròxim 29 de juny. Fins eixa data els visitants podran gaudir dels catorze llenços que la Hispanic Society de Nova York va encarregar al pintor valencià.

L’exposició, d’entrada lliure i gratuïta, pot veure’s en horari de dimarts a dissabte de 9:00 a 21:00 hores (última entrada a les 20:00 hores) i diumenges i festius de 9:00 a 15:00 hores (última entrada a les 14:00 hores). Els dilluns el museu està tancat.