L’exposició Sorolla. Visión d’Espanya rep al visitant 50.000

Des del dia de la seua inauguració el 24 d’abril, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ha rebut ja més de 50.000 visites en el Museu de Belles Arts de Sevilla. Amb esta xifra, i amb l’exposició a Sevilla, se supera també els 500.000 visitants rebuts per esta exposició des que es va inaugurar a València el novembre de 2007.

Manuel García Moreno, de 67 anys, el visitant 50.000, ha acudit este matí a l’exposició en companyia d’altres tres matrimonis d’amics des d’Ayamonte, Huelva. Precisament, Manuel s’ha acostat fins a Sevilla amb la seua dona atret per les ganes de contemplar el quadre que Sorolla va dedicar a Ayamonte, la pesca de la tonyina.

L’exposició, d’entrada lliure i gratuïta, pot veure’s fins al 29 de juny en horari de dimarts a dissabte de 9:00 a 21:00 hores (última entrada a les 20:00 hores) i diumenges i festius de 9:00 a 15:00 hores (última entrada a les 14:00 hores). Els dilluns el museu està tancat.

A més, per poder atendre la demanda de visitants, els dies 22 i 30 de maig coincidint a Sevilla amb les festivitats del Corpus i Sant Ferran, respectivament, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya obrirà les seues portes en horari normal.

El pressupost de l’Obra Social de Bancaixa per a 2008 supera els 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat financera, i suposa un 13,8% més en relació al pressupost de l’any anterior. Esta quantitat es distribuirà en tres línies d’acció fonamentals: Joves, Cultura i Desenvolupament Social.