Més de 30.000 persones han visitat l’exposició de Sorolla a Màlaga en 15 dies

Des del dia de la inauguració al Museu d’Art Contemporani de Màlaga el 18 de juliol, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ja ha rebut més de 30.000 visites. Eulalia Jiménez ha visitat este matí la mostra a primera hora i s’ha sorprés en conèixer que era la visitant trenta mil.

Eulalia, nascuda a Zamora però veïna de Màlaga des de fa més de quaranta anys, ha sigut ovacionada per la resta de persones que esperaven en la cua. La dona de 78 anys ha entrat al voltant de les 10:10 del matí a veure l’exposició de Bancaixa.

La mostra de Sorolla, d’entrada lliure i gratuïta, pot veure’s fins al 21 de setembre en horari de dimarts a diumenge de 10:00 a 23:00 hores (última entrada a les 22:00 hores). Els dilluns el museu està tancat.

El pressupost de l’Obra Social de Bancaixa per al 2008 supera els 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat financera, i suposa un 13,8% més en relació al pressupost de l’any anterior. Esta quantitat es distribuirà en tres línies d’acció fonamentals: Joves, Cultura i Desenvolupament Social.