Més de 8.000 persones han visitat ja l’exposició de Sorolla en el Museu de Belles Arts de Sevilla

Més de 8.000 persones han visitat ja la mostra Sorolla. Visió d’Espanya exposada al Museu de Belles Arts de Sevilla fins al pròxim 29 de juny.

Durant el primer cap de setmana, Sorolla, Visió d’Espanya ha estat oberta al públic un total de 42 hores, en les quals una mitjana de quasi 200 persones per hora van entrar a l’exposició, mantenint un ritme més elevat en la visita del que va haver-hi a València.

L’acollida de Sorolla en la capital andalusa ha superat totes les expectatives, ja que proporcionalment la mostra ha sigut vista per més persones que en els primers dies que va estar a València, perquè l’horari al Museu de Belles Arts de Sevilla és més reduït.

Després de l’èxit aconseguit a València on Sorolla. Visió d’Espanya s’ha convertit en una de les mostres més vistes d’Espanya, amb més de 452.800 visitants, i la bona acollida obtinguda a Sevilla, Bancaixa preveu superar-ne els 150.000 fins al pròxim 29 de juny.

L’entrada a l’exposició és lliure i gratuïta, i pot veure’s de dimarts a dissabte de 9:00 a 21:00 hores (última entrada a les 20 hores) i els diumenges de 9:00 a 15:00 hores (última entrada a les 14 hores). Els dilluns el museu està tancat.

S’ha posat a disposició del públic interessat un telèfon d’informació general de l’exposició, el 902 92 99 73. Esta atenció telefònica estarà funcionant de dilluns a diumenge de 9:00 a 21:00 hores. Per a reserves de grups (associacions i col·legis) el telèfon serà el mateix i en el mateix horari.

Després de l’exposició a Sevilla, els murals de Sorolla podran contemplar-se al Museu Municipal de Màlaga del 18 de juliol al 21 de setembre. La itinerància continuarà a Barcelona, Bilbao i Madrid, per tornar novament a finals de 2009 a València.

El pressupost de l’Obra Social de Bancaixa per a 2008 supera els 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat financera, i suposa un 13,8% més en relació al pressupost de l’any anterior. Esta quantitat es distribuirà en tres línies d’acció fonamentals: Joves, Cultura i Desenvolupament Social.