Activitat

7 Febrer 2020
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)
Tarifes
Esgotada la venda anticipada. Venda d'últimes entrades disponibles el mateix dia del concert a partir de les 9 h en taquilla (plaça Tetuan, 23).

• Venda d'entrades: a partir del dilluns 3 de febrer en taquilla des de les 17 h (plaça Tetuan, 23).
  • Preu: 2 euros.
  • Butaques numerades.
  • És imprescindible la presentació de l'entrada per a accedir al concert.
  • No s'admetran devolucions o canvis d'entrades.
  • L'accés al recinte es pot realitzar a partir de les 19.45 h.
  • Una vegada iniciat el concert no es permet l'accés a la sala.
  • No està permés l'accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d'objecte que es considere perillós.
  • L'Organització de l'esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres, 7 de febrer, a les 20 h, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació, un programa que compta amb el patrocini de Pavasal i la col·laboració de Fundació Eutherpe i el campus de Berklee a València.

El concert Latin American Music Night serà a càrrec de les bandes Sudestada i Picante y Sabroso, liderades per Mariano Steimberg i Víctor Mendoza, tots dos professors al campus de Berklee a València. Les agrupacions oferiran al públic un acolorit viatge a través d’una selecció de cançons i gèneres representatius de la música llatinoamericana, com el bolero, la cúmbia o la salsa.

L’actuació comptarà amb la participació dels vocalistes Estefania Pizzi, Jon Juckette, Yeidimar Ramos i Katiana Vilà; els percussionistes Natalia Lacrete, Jorge Salas Quesada, Pedrinho Augusto i Katiana Vilà; el pianista Song Ah Chae; el guitarrista Neff Irizarry II; el clarinetista Lucca Bordonaro i el baix Sean Oliver

El concert tindrà lloc a les 20.00 h en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (c/General Tovar, 3).