Activitat

Del 20/05/2021 al 25/07/2021
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

La Fundació Bancaixa ofereix un taller per a majors vinculat a l’exposició Goya en la mirada de Picasso, una mostra organitzada amb la participació de Fundació Ibercaja que se centra en la presència del llegat de Francisco de Goya en la producció de Pablo Picasso a través de la faceta com a gravadors d’aquests dos creadors. La mostra, que es pot visitar fins a juliol de 2021, es realitza en el marc del 275 aniversari del naixement de Goya i ofereix una selecció de més de 250 obres, en la seua majoria gravats, que juntament amb pintures, fotografies i audiovisuals, confronten l’obra d’aquests dos noms universals de la història de l’art i aprofundeixen en la influència que l’ideari de Goya va tindre en la producció de Picasso i en com evoluciona al llarg de tota la seua vida.

Amb l’objectiu d’acostar l’art a residències i centres de persones majors que no poden acudir a visitar l’exposició per problemes de mobilitat o desplaçament – accentuats en aquest moment per la situació d’emergència sanitària- des de la Fundació Bancaixa acostem la cultura, i en particular el talent de dos genis universals de la història de l’art com són Picasso i Goya, als seus espais. Durant l’activitat, cada participant crea la seua pròpia obra d’art inspirant-se en una en una obra de Picasso i una creació de Goya, i s’estableix un diàleg entre el treball desenvolupat en les residències i centres de majors i l’exposició que es pot visitar en la nostra seu.  El treball de cadascun dels assistents al taller s’exposa després en cadascun dels centres participants, que podran contemplar tant ells com els familiars i visitants a aquests espais.

Les reserves per a participar en aquests tallers d’art es poden realitzar a través del telèfon 963 813 993 i en el mail talleressociales@fundacionbancaja.es.

Fotos

Vídeos